1) Üyeliğini hani kendi ellerinle kardeşine vermiştin. Şimdi de çalındı diyorsun. (Asla yalan söyleme. Ne söylediğini düşünmek zorunda kalmazsın)
Bkz. https://www.r10.net/forumda/567202-hi...en-okuyun.html

2) İlk linkte verdiğim konuda kardeşinin dolandırdığı kişilere (ki inanmıyorum) ödemeleri elinden geldiğince yapacağını belirtmişsin. Peki neden beni msnden sildin. + Forumun başka yerlerinde satış ve alış işlemi gerçekleştiriyorsun.
Bkz. 35 $ Acil Satılıktır.
Forum sitesi Alınacaktır-*****-Genel-Mp3,Film Olabilir Bütçe 500 TL
Sıfır vbulletin 38x Teması yazdırılacak

Parayı vermiyorsan delikanlı gibi söylersin. Msn den silmek de neymiş. Yeni moda oldu bu da herhalde...

3) Haksız iTrader Bildirme Başlığı'nda bana ödeme yaptığını söylemişsin ki -itraderin silinsin. Bana ödeme yaptığını kanıtlar mısın? Element uyduruyorsun.
Bkz. https://www.r10.net/1060468914-post1147.html

Neden bu yola başvurdun çok merak ediyorum. Unuttuğumu sandın herhalde...