Konu
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
26-02-2010, 21:22:15
#8
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Maçın tekrarı olacağını sanmıyorum bu zamana kadar oldu mu ki hiç ?
Maradonada eliyle gol attı ama tekrarlanmadı sonuçta