Konu
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
26-02-2010, 21:20:38
#7
MertoziS
Üyeliği durduruldu
2 takımımızada geçmiş olsun.Fenerliyim ama GS maçını çok heyecanlı izledim ama kaybettik
%100 Penaltıydı o.