Konu
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
26-02-2010, 21:09:31
#5
dergos
İtiraz gerektiği yere yapılacak. Gerekirse iş maç tekrarına kadar gidebilir. Bunun olması gerekiyor.