Şu güne kadar beta kullanımında 9 TB disk kullanımı olmuş.

Toplamda 480 TByte trafik harcanmış.

Yazılım ekibi eksikleri giderdiğini söylüyor, varmı hala sorun gören yada öneride bulunan?