KIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende Drupala başlamak istiyorum. Beraber başlayalım.
hacı ben vazgeçtim öyle göründüğü kadar basit birşey değil + hiç kaynak yok ingilizce bilmemiz lazım oda bende olmadığı için zor . Birde çok zamanın olması lazım günlük 1 saat 2 saat ile olabilecek birşey değil