Konu
Şubat ayı ödemeleri
26-02-2010, 10:35:22
#319
fatihbaz
kur 1.49 küsür den alınmış
ödemem gelmiş ama kurun bu denli küçük olacagı hiç aklıma gelmemişti açıkcası.gerçi altı üstü bi 15 tl civarı kaybım oldu ama olmasa daha iyiydi tabi. 334.75$ = 502.02 tl olarak geçmiş iş bankası hesabıma.