Konu
Kavurma ısmarlıyorum :)
26-02-2010, 04:02:44
#3
RrRras
<konudışı>
bu saatte canım nasıl çekti ya gündüz olsa mutlaka söylerdim hayırlı satışlar
</konudışı>