hayır bildiğim kadarıyla godaddy aldığı domainleri açıkartırmaya sokuyormuş

ee o zaman ben niye backorder yapayım verdiğim parayla godaddy alsın bide açık artımaya sunsun diyemi ?

böyle saçmalıkmı olur sinir oluyorum şu backorder işine ...