google chrome tarayıcısında uyarı veriyor,ama artık vermiyor. bencede google ambargo uyguluyor bazı arkadaşlarında dediği gibi. adamlar youtube a girilsin diye dns hizmeti veriyor

bu ne için olabilir? adam bunu yapıyorsa onu da yapar
youtube kendilerinin diye yapıyorlar bu olayla alakası yoktur. youtube gibi milyondolarlık firma kıçı kırık sayyaçla birmi olacak

istese böcek gibi ezer yani bunları yapmaya gerek kalmaz