Paketinizin kullanım süresini öğrenmek isterseniz, "Bilgi" yazıp 3900'a SMS göndererek 1 kontör karşılığında öğrenebilirsiniz.
saygılar kardeş.
aynen bu şekil.
benim kafama takılan ilk sms çektik bitti misal 25'inde sms ayın 30'unda bitiyor, ikinci bir sms hakkı çektiğimiz zaman bir ay sonraya mı atıyor yoksa normal ayın bitiş tarihinde yine smsler sıfırlanıyormu, bunu avea'nın istesine yazdım yanıt veremediler 500 arayın dediler bana da