canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede vardı arkadaşında dediği gibi Allah düşmanımın başına vermesin. En kötü ağrı diş ağrısıymış Kanal tedavisi yaptırdım kurtuldum. Geçmiş olsn.
Hocam banada kanal tedavisi dediler kanal kelimesi geçtiği için tırsıyorum biraz acı , ağrı bu tür şeyler hissettiniz mi dişinizde

Bilgilendirirseniz sevinirim