Bendede vardı arkadaşında dediği gibi Allah düşmanımın başına vermesin. En kötü ağrı diş ağrısıymış

Kanal tedavisi yaptırdım kurtuldum. Geçmiş olsn.
Hocam banada kanal tedavisi dediler kanal kelimesi geçtiği için tırsıyorum biraz

acı , ağrı bu tür şeyler hissettiniz mi dişinizde
Bilgilendirirseniz sevinirim