Yorum kısmına yazılan linkler name title olarak no follow'dur Fakat yorum sayfasına eklediğiniz kodlar Do follow olarak cıkmaktadır adam paylasım yapmıs kimide tsk edeceğine siteyi inceleme zahmetinde bulunmamıs