Bence açıklamalar biraz acımasızca sayyac.com kendi alt yapısını kurarak büyük bir giriş yaptı webmaster dünyasına ancak alt yapıda ve kodlarda gelişmeler hatalar sorunlar olabiliyor bunlar gün geçtikce aşılabilecek konular bu tip hatalar alıyoruz diye sayyac'ı asalım keselim yaklaşımı bana yalnış geliyor. Ücretsiz servis veren bir sisteme kullanılan ibareler biraz ağır kaçıyor bence herkes yazdıklarını en az "1" kere okusun ondan sonra bassın cevapla iconuna.