İki sorun yaşadılar diye hemen bırakmamalıyız diye düşünüyorum. Eskiden az sayıyor diyorduk, şimdi böyle bir sorun yok. Kapatıldı yalnız bırakmadık, şimdide bırakmamalıyız. Düzeldi diyen arkadaşlar var, bendede düzeldi görünüyor. Ben tekrar ekliyorum kodları, Umarım birdaha böyle sorunlar olmaz. Allah yardımcıları olsun..