Yahu sanki paranızı alıp gasp etmişim gibi konusuyorsunuz.. hiçmi referanslarıma bakmadınız 3 kuruş için kimi dolandırmısım öyle bir hava yaratmısınız şimdi arkadaş sölemese göremicem konuyuda bellki biraz sıkışığım insanlık öldümü hanginizi dolandırmısım bu forumda en düşük fiyatlarda script yazıyorum paranızın çıkışmadığı yede problem değil diyorum 2gün idare edemedinizmi beni neyse birşey demiyorum @favori hosting senınle geçen msnde konustuğumuzda mail olarak geçicem scripti dedim daha sonra baskasının makınada oldugum ıcın çıkmam gerektı atamadım beklentının sebebı evde netım kesıktır bugun yazdığın mesajları sonradan okudum iş yerındeydım ve sürekli msn basında duramıyorum scriptinı bu aksam 12gibi atarım eğer istemıyorsan ödemeni geçerim..

Sağlıcakla Kalın.