omen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ocak benimde yatmadı ama bu ay geliyor inşallah =) Bende yarın teslim oluyorum. Sanada hayırlı teskereler arkadaşım
Askerde ne güzel oluyo biliyomusun o parayı harcamak