Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok zor bir iş değil sadece bir yazıya link vermenizi ve yazının üstüne geldiğinde bir yazının cıkmasını istiyorum. Grafik vs. olmayacak işin içinde...
Yapabilecek arkadaşlar msn den veya Pm den ulaşırsa sevinirim.
(flash bölümüne buna benzer bir konu açmıştım, sanırım tam açıklayamadım yapamayacak kişiler ekledi, bana grafik ve görsellik gerekmiyor sadece bir kaç kod işi)