ben konuyu görene kadar düzelmiş bile . benim sitelerde de bir sorun yok. böyle sorunlar çıkmaya devam ederse bende bırakacağım sayyacı. 1 yıllık istatistikler gitmesin diye sayyac kullanmaya devam ediyorum.