heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mahkum falan değiliz arkadaşım,ayrıca webstats sayyaçtan kat kat daha güzel sayıyor ne fazla ne eksik,20 tane site ekledim oraya. Hemen gidip biz şuna mahkumuz falan demeyin,size en iyi sorunsuz hizmeti kim veriyorsa onu kullanın.
Katılıyorum hiç kullanmadım sayyac'ı bu saatten sonrada öldürseler kullanmam heralde. Anlık göstermiyor ama analytics en mantıklısı bence.