erko_aydo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İLk cevap yazan Arkadaşa olsaydı keşke, ne kadar mutlu olurdum..
Herseyden itraderi yüksek arkadaşLar fadalanıyor haksızlık oLuyor diye düşünüyorum bu yüzden böyLe bi $ey düşündüm