Konu
Ben gidiyorum yavaş yavaş
23-02-2010, 00:13:50
#60
gurcay
KingCobra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8 kişide bir kişinin tıklaması sence normalmi
Normal, illa 100 kişide 1 kişi tıklayacak diye birşey yok.