Konu
Ben gidiyorum yavaş yavaş
22-02-2010, 23:46:07
#58
KingCobra
cahveci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne banlanması cok tık alıyor diye ban mı olur ?
8 kişide bir kişinin tıklaması sence normalmi