2 saat aralıkla aynı konuyu tekrardan açmanın manası nedir? 1 dakka sonra olsa yanlışlıkla olmuş dicem ama 2 saat sonra açmana anlam veremedim.

https://www.r10.net/bostaki-domainler...-karakter.html