Konu
Ben gidiyorum yavaş yavaş
22-02-2010, 00:31:32
#36
efe66
Alıntı
altta photoshop
Bana daha mantıklı geldi bu gösterime bu para ile r10 da herkez dolar milyoneri olur. =)