Konu
reklam yerleşimi ile ilgili
22-02-2010, 00:07:08
#3
aslanbash
problem yok hocam
benzeri bir bağlantı birimini 1 yıl kullandım menünün tam altında
4 kere de para mı aldım, bi sorun olmadı.