Konu
Ben gidiyorum yavaş yavaş
21-02-2010, 21:00:34
#6
dahi
bişey olmaz bırak kazan ortak, gösterimden kazandıran bi reklam çıkıyordur belki sitende, sen kazanmaya bak =)