Webloader burda olsaydı scriptte açık yok sunucunuzda açık var derdi

Lakin bu yönlendirme kodlarını hep v7'ye atıyorlar
ilk v7'le başladım hit oLaylarına Ogünden bugünden en yüksek 300 k hitli sitem oLdu onca zamandır bi sorun yaşamadım, Sunucu Kendimin sunucu güvenliği Bende Script Taraması Bende Herhangi bir bug varsa ki scripti incelemeden bile kurdum sadece webloader'dan lisans alarak neden acaba bizde sorun oLmuyor