Konu
v7 db açığı ?
21-02-2010, 03:03:06
#34
xFaulz
ben 2 senedir v1'den beri kullanıyorum. her zaman serverimde sadece kendi sitelerim oldu. ben neden hacklenmiyorum? sadece acemiyken v7'deki açık yüzünden sorun olmuştu onun içinde konu açıldı ve gerekli bilgilendirme yapıldı