Arkadaşlar siteyle hiç oyalanmadığım halde ayda 100 tl getirisi var verdiginiz fiyatlar nebiliyim sadece scrtip i 200 300 eder ***** değil bişi degil :S neyse konuyu kapatıyorum satmasam daha iyi. hepinize teşekkür ederim degerlendirmeleriniz için.