Dün bu resmi ben de Facebook'ta gördüm.

Biz Türkler ne hikmetse söylediklerimizi hiç içimizde yaşamayız. Hep dilimizdedir.

O konuda mesaj atıp, ülke elden gidiyor diye feveran edenlerin büyük çoğunluğunun yazdığı kelimeler de q,w,x ve diğer başka dile aykırı unsurlar bulunuyordu.

Bu kızlar ülkeyi yıkamaz ama emin olun, dil böyle yozlaşmaya devam ederse yakındır yıkılmak.