SysteMNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas resimli gostermiş saolsun
pekı abıcım onu ındırdım sımdı onun ayarlarını nerden bulcam ınglızce benm kı onun ıcın zorlanıyorum r10 a da tesekker ederım bu kadar ılgılı bı sıte oldugu ıcın