geçen benim pc nin de ekranı durup dururken bozuldu.counter strike ye girdim ekran dondu gri bişey oldu ekran görüntüsü gitti simsiyah oldu ekran durup dururken.Bilgisayarcıya verdim onlarda servise yollamışlar 285 lira para istediler.sadece bios pilini sıfırlamak yeterli diye okudum nette ama laptopun içini açamadığımdan yapamadım.
Diceğim şu servisler basit işler için bile tonla para isteyebiliyorlar