Arkadaşlar dun gece uyumadan önce laptopu yere koymustum..
sabah kalktım unuttum tam üstüne basmısım :S
sımdı ortakısımda yukarı tarafta çatlak gibi birşey oluştu ve siyah murekkep seklınde bır damga oluştu.
bu servise girer mi ? ortalama maliyeti ne olur?
laptop daha 3 aylık.
Nasıl bi fantezin war r10dakiler nerden bilsin


o yanındaki komidini süs diye mi koydular oraya