Konu
Satılık NOKIA N72
20-02-2010, 07:12:29
#2
PuLeRi
uygun gerçekten de ben n70 kullanıyorum 2 senedir hiç sorun olmadı n70 ile n72 nerdeyse aynı telefonlar sadece n72 de önde kamera yok.