benim donanım çok iyi bir donanım değil orta derecede xp kulanırken firefox kasılarak açılıyor 5 saniye kadar bir sürede windows 7 de ise 2 saniyede açılıyor.
Doğru..
Böyle birşey varsa bu neden rapid veya başka download sitelerinden link veriliyorki.
Verse bunu mozilla verir, hemde kendi sitesinden verir (k.çınızdan program uydurmayın).
İndirmeyin denemeyin, varsın 3 sn sonra açılsın tarayıcınız (virüslüdür mirüslüdür onlamı uğraşcanız bide).
Çok doğru. Böyle bir program var ancak niçin orijinal linkinden sunulmamış düşünmek gerek.
Orijinal link:
http://downloads.sourceforge.net/pro...e_mirror=ignum