Merhaba r10.net sakinleri,
müşterim için OsCommerce kurdum ve os commerce de satın alma, sepete ekle gibi muhabbetlerin kaldırılmasını istiyor..

Nasıl yaparım, yardımcı olursanız sevinirim.