Konu
Fizy Clone { Yorumları Alayım }
19-02-2010, 13:27:42
#13
seemsiyah
Ya aslında rtmp ayarlamasını yapabilirsem, bizim 300 tane siteyi birleştirmemize gerek kalmayacak... direk fizy den çekicek