dükkanım zaten ssk filan sorun değilde 2 3 sene önce kbbden bir kayıt olmuş onun şeyi halen sorun ediyorlar dükkanım işletme özetim vs var yinede çıkarmıyorlar kredi , bir yerden duymuştum böyle teminat göstererek olabilirmiş diye. yaw olaya bak 10 bini kapatacaklar bana 20 bin verecekler adamların zaten garanti oluyor 10 bin