bu şekilde anlaşılmaz ama. hata kodunu yazmalısın. misal sayfa bulunamadı mı diyor, veritabanı hatası mı, sql sorgunda mı hata var, yazma izni sorunu mu (ki böyleyse asp değil, sunucudaki klasör izinlerini düzenlemek gerekir.) ?

veya sayfanın linkini (hatta çok özel bi script falan değilse kodunu) ver, bakalım.