Konu
Elimdeki scripti düzeltene 10 TL....
18-02-2010, 22:24:23
#4
nisanyazilim
Muhterem kardeşim.Bir tane ilçe scripti vardı yazma izinlerini falan verdim.Ama admin panelden veri kaydetmeye çalışınca iç sunucu hatası alıyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum.