burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm attım, rep veriyordum tam teşekkü demişken elim entera kaydı devamı yazamadım bile
Teşekkür etmen yeterli. Rep önemli değil replik bi durumda yok.

Ayrıca pr2 den pr9 a kadar var listede gönderdiğim arkadaşlar görmüşlerdir