alpkop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resmi olarak onaylatmadığın her yazı, senden çıkmış demektir. yukarıdaki arkadaşın dediği gibi noterden tasdik almak gibi önlem dışında yapabileceğin tel şey, o kişinin sitesini çökertmek.
Yardımızın için saolun ancak o kısmı anladım anlamasına ancak. Şuan demek istediğim. Bundan sonra tasdiklesem bilene o siteye etki edermi çünkü ben tastiklemeden önce yazıları çalmıştı zaten.