Nokia 5800 için 500 TLK istiyor normal telefoncular. Evkur ise benden 745 TL talep etti. 15 aylık taksit yapıyorlar. Benb 510 TL ye 6 ay yaptırdım kredi kartına.

Çok zorda kalmadıkça tavsiye etmem. 200 TL de 100 TL artı geliyor. 500 TL de 245 TL

Katalog yayınlamıyorlar. Çünkü fahiş fiyatlarını ortaya koymak istemiyorlar. Ürün listesi falanda bulamazsınız.