Komik insan

bu yorumunla sen beni güldürdün ya ALLAH'ta seni güldürsün.
acınacak insan

senin taraflı olduğun nickinden belli. ben 2002'den beri takip ediyorum türkçe rapi. ozamanlar kimin ne yapmak istediğinide çok iyi bilirim. popçulara diss atıp sonra bende sezen aksu gibilerle çalışmak istiyorum, türkçe rapin en iyisi benim diyen sago değildi (2002 yılları). kıraca küfredip sonra özür dileyen, amerikayı kolpalayan, cartel gibi parayı gördükten sonra değişen yine sago değildi. heralde burada yazıyorsak bir bildiğimiz var. yeni nesil wack forum rapçisi

gibi mesajıma alıntı yapma !