Brisi bana bu konuya yazdığım yorumlardan dolayı -rep vermiş. O zaman buyrun gerçekler;
Cartel'in getirdiğini rap hiçbir kültürde yoktu. Düpedüz arabesk tarzı bir şarkıydı. Bu yüzden "Türkçe Rap Cartel'le umudunu baştan kaybetti" yazdım . Sagopa kendiside diyor , şuan "benim yaptığım rap değildir" diye. Bende diyorum Sagopa'nın yaptığı rap değildir diye.
-rep verip "Türkiyede ilk TÜRKÇE REP cartel yaptı sahten yoktu ki cartel le kaybetsin güldürme be" yazıp , Türkçe'yi katleden arkadaşı selamlıyorum . Acaba bu arkadaş o kadar destek verdiği cartel'in partisine gittimi yada internetten down etmek yerine 10Tl verip orjinal albümü aldı mı ?. Dünkü bebeler boşu boşuna -rep vermesin . 10 yaşımda karıştım bu işin içine. 14 yaşımda rap partilerine gitmeye başladım .Yeraltını yakından takip etmeyenler böyle haksız yere -rep vericekse hiç olmayalım . "Bu laflardan sonra report çekip , beni banlatmak serbest!"