yuri_orlow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özür dilerim benim hatam mesajı tekrardan okumadım, kafeden yazmıştım cevabı, "değil" yazmayı atlamışım, şu notebook lara alışamadım daha
Sizin sitedeki kaynak kodlarında rusça kelimeler görünce sormak istedim. İlk zamanlarda bende zor alışmıştım ama artık masaüstü garip geliyor. Hayırlı satışlar.