peki arkadaşlar, konuyu kapatalım o zaman.
Lewi, ozanalkan dediği şeyde haklı.
lütfen bundan sonra en azından üslubuna dikkat et. gerçekten de seninle konuşurken hiç ciddi değildin ve bu tür işleri küçümser tavırda yazdın. ama bütçen az ise bunu ilan verirken belirt, ona göre muhatap olunsun, sonradan böyle tatsız şeyler olmasın. görünen o ki diğer arkadaşlarla da bu şekilde konuşmuşsun ve tatsız bir durum ortaya çıkmış, sadece ben değil, diğer arkadaşlar da kızmış sana.
neyse, şunu eklemek isterim. bu forumda asp, php bölümleri de var. oraya yazarsan ücretsiz yardım edecek arkadaşlar da çıkar. ozanalkan'ın dediği gibi. (ki daha dün gece bi arkadaşa 3 saat gecenin bi vakti yardım ettim, bunu da kendisi foruma yazdığı için söylüyorum, ozanalkan ın dediği gibi, vakit olunca karşılıksız yapıla işler de oluyor, illa paralı olacak diye de değil.)
hadi selametle.