Konu
Elimdeki scripti düzeltene 10 TL....
17-02-2010, 16:50:14
#1
nisanyazilim
Arkadaşlar elimde asp bir script var ve çalışmıyor.Hayrına düzeltecek varsa şimdiden sağolsun.
Ha ben hakkımı alırım diyorsanız benden size 10 tl...
Msn:aydingucin2@hotmail.com
ekleyin konuşalım