Arkadaşlar elimde asp bir script var ve çalışmıyor.Hayrına düzeltecek varsa şimdiden sağolsun.

Ha ben hakkımı alırım diyorsanız benden size 10 tl...

Msn:aydingucin2@hotmail.com
ekleyin konuşalım