Merhaba arkadaşlar.Son 1 haftadır laptopa bişiler oldu.Normal kullandıktan sonra kapatıyorum.Sonra açıyorum tam açılırken kapanıyor ve 4-5 saniye sonra tekrar açılıyor sonra gene kapanıyor.Böyle gidiyor bu.Bende açma düğmesine basılı tutarak kapatıyorum.Ve yarım saat sonra falan açmayı denediğimde açılıyor ve normal kullanılıyor.Ama anlamıyorum neden böyle.Donanımsal bir sorun sanırım.Ama neden böyle olduğunu anlamış değilim.Şarjı tam,bataryasında bir problem yok.Açma düğmesine basıyorum tam açılıcakken windows yazısı gelmek üzereyken sanki elektrikler giderde masaüstü pcler kapanırya aynen öyle oluyor 4-5 saniye sonra tekrar açılıyor sonra gene kapanıyor.Bunun nedeni nedir sizce.Laptopumun modeli HP:Compaq Presario F700.